czwartek, 5 lutego 2015

Make up.

Hej kochani!

W związku z tym, że ostatnio spodobał wam się post z makijażem u mnie na blogu to postanowiłam zrobić kolejny:) Makijaż ten zrobiłam z myślą wyjścia na imprezę. Mam nadzieję, że wam się spodoba .

Poniżej macie link jak się prezentuje na filmiku ten makijaż!

Make Up Video CLICK!


1. Mam już na sobie podkład, więc teraz podkreślam brązowym cieniem brwi.

2. Nakładam na dolną i górną powiekę biały cień, który da fajną bazę pod kolejne cienie.


3. Na górną powiekę nakładam cielisty,delikatnie wpadający w żółty cień.


4. Brązowy cień nakładam powyżej załamania co daje nam efekt powiększonego oka.



5. Delikatną warstwę zielonego cienia nakładam na dolną powiekę.



6. Blenduje go z ciemnym zielonym (od końca powieki dolnej) oraz z jaśniejszym zielonym (od kącika oka)


7. Cień o morskim kolorze nakładam na środek powieki dolnej, blendując go co tworzy efekty "przejścia".


8. Tuszuję rzęsy.


9. Po czym naklejam sztuczne rzęsy, ja akurat wybrałam te z firmy Eylure.


10. Robię kontury nosa oraz twarzy.


11. Po czym rozjaśniam okolice pod oczami, nos oraz czoła, miejsce pod nosem i środek brody.


12. Efekt :)


13. Jeszcze oczywiście konturówka oraz pomadka!












8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie, jednak ja zrezygnowałabym z malowania oczu na dole takim kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazdroszczę Ci takich pięknych ust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, masz piękne usta!
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy jest genilany, usta masz przepiękne :)
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne usta :) uważam że niestety niebieska kreska na dolnej linii wodnej podkreśliła Twoje worki pod oczami;/

    zapraszam: fedricci17.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod prawym okiem to niestety nie worki pod oczami a blizna po wypadku i ciężko ją czymkolwiek zakryć.. :)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze! Jeśli zaobserwujesz- napisz! Na pewno się odwdzięczę :)

Thanks for your comment! If you want you can follow my blog- I always follow back! :)